Merhabalar ,
25 günlük bebeğim sabah 7 den akşam 7 ye kadar nerdeyse hiç uyumuyor sürekli göğsümde olmak istiyor artık açlıktan da değil keyfi çünkü mama almıyor gece uykusu normal sabaha kadar 2 saatte bir uyandırıyorum. Birkaç gün emzik denedim rahatladım ama çene ve diş yapısını bozma durumu olacağı için içime sinmedi emziği de bıraktım . Böyle durumda olan var mı 40 çıkınca düzene girer diyorlar doğru mu arkadaşlar 🙈 olumlu bişeyler duymaya ihtiyacım var galiba