Ya benim bebeğim 10 günlük emdiriyorum 4 dakika emiyor sonra hoop gaz ile kaka yapıyor cırt cırt her emmede yapıyor bunu normal mi ? İkinci sorumsa gaz sadece ağızdan mı çıkar Altan çıkan da gaz değil mi rahatlatmaz mı illa emmeden sonra ağızdan ses mi gelmesi lazım cidden bilmiyorum 😣