TalentedMom Selam Güzellikler; Oğlum 1,5 yaşında herşeyi balkondan aşağıya atıyor file taktırdık deliklerinden atıyor bu sefer sizinkiler de atıyor mu böyle bu atmayı nasıl unutturabilim ?
Selinglr TalentedMom o konuda cok uyarı yedıyse ınadına yapıyor olma ihtimali cok yuksek balkona cıkarmayın bır muddet unutsun
BarlasMomm TalentedMom benim bebegim daha kucuk ama annem hep anlatir ben de atiyormusum herseyi balkondan asagi. Bide anayolmus attigimi alinmaz hale geliyormus. Annemin butun makyaj malzemelerini bigudilerini ne var ne yok annem gormeden atmisim. Yarim bi sorayim anneme nasil biraktigimi atma huyumu
TalentedMom Selinglr balkonsuz asla durmuyor bi istemesek de kendi gitmek istiyor aslında hayır atma demiyoruz gizli gizli götürüyor
TalentedMom BarlasMomm benimki atma konusunda babasına çekmiş o da çok atarmış benim öyle atma huyum yokmuş
BarlasMomm TalentedMom ayyy benim ki 6.5 aylik daha bana cekerse yandik desenize. Benim aklima gelmemisti hic bu
hunilimomm TalentedMom benim kızım da atıyor ama genellikle mandal 😂 az önce balkonda oturuyorduk terliğini attı allahtan gidip alabiliyorum ama bıraktırmadım
UmmSalih Benim oğlumu anlatmışsınız herşey aşağıya iniyor bizimde geçen telefonumu almış atmak için tam kenarında kalmış öyle geldi anne attı dedi neyi attın dedim attı dedi bir gittim ki telefonum 🥴🥴🥴
ant331 TalentedMom benim kızım komsumda cocuklar yaparken onlardan gördü. Bir iki defa evde yeltendi yapmıyor uyardım. Hayır atma atarsan alamayız dedim. Yaptığı tek şey gidip oyuncaklarını oraya koyuyor bazen carip aşağı düşüyor ama çok nadir. İstersen bir iki defa uyar. Anlatmaya calis. Kızım 16 aylık. Anlıyorlar konuşunca
TalentedMom GoGirl bahçeliyse eviniz sorun yok bizim ki cadde üzerinde ne yapacağı belli olmuyor zaten sürekli de yanındayız ama o kadar hızlı ki yetişemiyorum atma desem bile hızlıca atıyo birinin başına gelmese bari
Morlahana Bebeklerin huyları dönemsel oluyor . Benimkide yerde bulduğu herşeyi ağzına atardı unuttu sonra