Sehersev Merhaba anneler ben bi günlüğüne geziye gideceğim ama bebeğim sadece anne sütü emiyor mama vermedim hiç gezi için sütümü sağacağım ama nasıl götürebilirim bozulmadan? Nasıl dayanır bi yöntemi yahut fikri olan varsa yardımcı olabilir mi?
Ogulcan Sehersev canım sütü en fazla 3 saat dışarıda tutabilirsin ki havalar çöm sıcak bunun içinde ısı koruyucu çanta Alman lazım
Goktugummm Sehersev canım bence riske Atma bozulur felan illaki gezeceğin yerlerde müsait yerler vardır emzirme önlüğü al geç bi köşede emzir Türkiye gibi bir yerde yaşıyoz hangi lokantaya hangi dükkana girsen müsade ederler
Goktugummm Sehersev o zaman bi kutu köşe bulup rica edecen canım benim süt olmadığından mama ile besliyorum sıkıntı olmuyor kaç aylık bebeğiniz
Sehersev Goktugummm 3 aylık bende diyorum acaba bi kabın içini buzla doldurup sütümü orda mi saklasam?
Alperenm Buzluğa atın daha önceden onu yaninizda götürün yani biraz daha geç çözülüp ısınir en azından