Ya benim kaynanam hiiç laftan anlamıyor kim arasa Ela zayıfladı kilo almıyor. Afrika çocuklarına benzedi… Ve daha bi çok ithamla kızımın kilosunu küçümüsüyor. Ya iyi de benim kızım 10 aylık 8 kilo 850 gram ve bu çocuk 2.500 kilo doğdu. Doktor iyi diyor gelişimi yerinde diyor. Maşallah bi sağlık sorunu da yok bu kadar önemli mi yaaa ne yapsın bu çocuk. Ben ne yapayım daha doğrusu? Maşallah yemesi içmesi güzel. Bu gün mesela ne verdiğimi yazayım size. Sabah patates haşlaması peynir zeytin. Öğlen şeftali ve muz püresi, yoğurtlu makarna, 4 dilim karpuz. Akşam şehriye çorbası. Gece yatmadan önce yoğurtlu bisküvi ve muz yedi. Bu çocuk daha ne yesin. Ve hep örnek gösteriyor karşılaştırma yapıyor. Ya her çocuk bir olmuyor ki. Ben deliricem az kaldı. Kendi anneliğimi sorgulatıyor bunlar bana…