Hirabebek37 Kızlar başına gelen varmı bu ay sadece 300 gram almış bebeğim 1 2 saatte 1 emziriyorim ona rağmen almamış 😔
Monaroka Hirabebek37 Bir göğsünüzü tamamen bitirmeye çalışın dibinin yağlı sütünü emsin bebiş. Önsütü emip yaramayabilir
denizsn Hirabebek37 3 ve 4.aylarda uzun bir atak dönemi oluyor o dönemde iştahsızlık çok oluyor meme reddi oluyor buna bağlı olabilir benim oğlumda da olmuştu aynı sorun birçok arkadaşımda da oldu tabiki yine bir doktora görünün umarım geçici bir durumdur.
Hirabebek37 Monaroka öyle yapmaya çalışıyorum ama ilk ay 1500 kilo almıştı şimdi niue böyle anlamadim
Kadifemsii Hirabebek37 benim kızımda öyleydi sonradan düzeldi emziriyorsanız beslenmenize dikkat edin sizinki yine 300 gr almış benim kızım hiç almamıştı
Gizembickici Hirabebek37 evolvia kullaniyorum. Gun icinde toplam 180 cc veriyordum. 4.5 aylik oldu gun ici toplam 300 cc ye cikardim artık doymuyor çünkü
Monaroka Hirabebek37 bi bakın bakalım sütün kalitesini arttıracak yiyecekler yiyebilirsiniz. Alır inşallah annesi sen de stres yapma sütüne yansımasın
Kadifemsii Hirabebek37 ben o dönem hergün incir dut süt ceviz bulgur et köfte tüketiyordum birde bol su sonrasında haftada 300 gr aldı