Arkadaşlar rota geçirenler acaba bütün belirtileri yaşadınız mı 1-2 tanesi yeterli midir? Oğlumla tatile geldik daha yolda ateşi çıkmaya başladı ilaçlarla düşürüyoruz ama etkisini kaybedince yeniden çıkıyor dolven taylol dönüşümlü veriyorum daha 24 saat dolmadı tabi uzun süre giderse doktora götüreceğiz. Kakası ishal gibi değil ama sulu afedersiniz bozulmuş bozulmaya yakın günde 3 kere yaptık abartı değildi. Kusması falan yok iştahı zaten benim yanımda pek olmuyor. Su içirmeye kefir içirmeye çalışıyorum. Raflor aldık onu meyve suyuna ekleyip verdik. Yarın sabah çinko takviyesi alacağız. Yoğurt yiyebilirse ekstra onu yedirceeğim. Şu sıralar salgın var herkes rota diyor annemler yeğenimde geçirdi ama hastalıklarının üzerinden 1 hafta 10 gün geçmişti belirtileri de kalmamıştı onlardan geçtiğini sanmıyorum sizce başka bir rahatsızlığı olabilir mi var mi yaşayan 21 aylığız bu arada alerjik bebek diye aşı olmamıştık korkuyorum 🥺