Tecrubesizanne33 avm sesli olduğundandır belki. Açık hava iyi gelir henüz çok küçük kucak istemeside, huzursuzluğuda, ağlamasıda çok normal. Biz 5 aylık olduk hala biyeri sevmezse yada orda 1 saatten fazla kalırsak ağlıyor 🤭 🤷♀️ siz yinede pes etmeyin benim bebeğim şubatta doğduğu için çok çıkaramadım alışmadı. Hava güzel bir iki ağlar sonra oda çok sever ❤️