berenduha Ayyy baya azmış cidden :) banyo yaptırıyor musun hergün bizim ikizlerimiz var 3,5 aylıklar hergün muhakkak 2 kere duş aldırıyorum. Öğlen sadece küveti doldurup böyle hafif hafif yüzdürüp serinletiyorum. Akşamlarıda yarım saate yakın duş aldırıyorum baya gevşiyorlar rahatlıyorlar. Bunları denesen uyur belki