Umay21 aslında satıcı 40 dakika gibi bi sınır koymuştu ama yine de o kadar cesaret edemedim. 4.ayından sonra o süreye kadar tuttum.
kulanışlığı açısından hâlâ kullanıyoruz. Şu an sıcaklarda pek olmuyor ama. 1,5 yaşında. Arabasını götüremeyeceğim yerlere gidiyoruz.