Benim fikrim baya zorlanırsınız ikisine yetebilecek gücü görüyorsanız kendinizde tabi ki yapın. Benim oğlum da 27 aylık bütün gün onunla ilgilenerek geçiriyorum ve bu ara aşırı bağlı bana hep yanında istiyor ve aşırı hareketli. O yüzden ben düşünmüyorum 2. Çocuğu yetemeyeceğim için. En az 5 yaş olmalı bence en azından kendi herşeyi yapabilmeli annesinin eksikliğini hissetmemeli.