[silindi] Kendinden de verdiğin daima bir adımı değil yüz adımını dahi düşünerek ilerlediğin bir serüvenmiş.
Yavrusu olana dek böyle bir sevgiyi yeryüzünde kimse tadamazmış.
Meğer bana bahşedilen en güzel ünvanmış annelik.. Çok sinirlendiğin anda bile gelip boynuna sarılan bir çift kol ile toz pembe bulutların üzerinde uçabiliyormuşsun.
Her yediği lokma da, içtiği yudumda sen yemiş de doymuş gibi oluyormuşsun. Ne güzel bir şeymiş annelik.. ♥️