24 aylık bi oğlum var 2 gündür tatildeyiz. Denizi ilk görüşü ve girişi dün oldu. Normalde çevremdeki herkes denizden korkar ağlar o zaman zorlama sakın diye uyarılarda bulunmuşlardı. Fakat oğlum asla korkmuyor bırakın içinde oynayayım diye ağlayıp duruyor ilk girişinde ağlayacak diye kendimi hazırladım ama asla suyun hafif soğuk oluşu dalgalı oluşu onu tedirgin etmedi🤔 birde boyundan büyük otlukların çalıların içine girip oralarda yürüyüp böcekleri ellemek istiyor çok korkusuz araba gelince kenarda duran merdivenlerden inmeden önce bizi bekleyen bi çocuk aslında ama denizden çıkmak istememesi böcekleri mıncıklamak istemesi beni tedirgin ediyor nasıl davransam bilmiyorum nasıl bi yaklaşım göstersem şaşırıdım yardım edin bana 😕