Aydasnaime Bebeğim 5 günlük sezeryan ile doğdu. 3 gün sütüm gelmedi 4. Gün emzirmeye başladım ama çok fazla uyuyor ve acıkınca ağlamıyor. Hastanede doktor sarılık yok demişti şimdi başlamış olabilir mi ne yapmalıyım. Uyanıkken emiyor ama mesele uyandırmakta
NefesMaviDeniz Aydasnaime Henüz çok minik uzun uyuması çok normal henüz adapte olamadı. Bebeğinizi soyup bakın sarılık var mı vücudunda tırnaklarında gözlerinin içinde kontrol edin eğer varsa özellikle vücudun da hemen doktora götürün..ama vücudun da değilde mesela yüzünde özellikle burun kısmında sarı alanlar varsa evde gündüz dahil sürekli ışıklarınız açık olsun muhakkak gündüzleri balkona çıkarın kısa kol ile gün ışığı alsın ve bol bol emzirmeye gayret gösterin. 2 saatte birde uyandırıp besleyin.
elifhanimm Aydasnaime yenidoğanlar uyur , allah bağışlasın siz onu saat başı emzirin bir şekilde uyandırın elini yüzünü yıkayın topuklarını mıncırın hafif.
Mystics 38.haftada veya daha önce doğduysa instagramdan @annesütüdoktoru nun postlarına bakın derim benim kızım da 38. haftada doğdu sürekli uyuyordu emzirmek için uyandırıyordum.
ipegin_annesi Aydasnaime Bizim de hastane de yoktu eve geldik aynı bebek uyanmiyor ağlamıyor hareketsiz duruyor ne kadar çok ağladım korktum zaman kaybetmeden doktora gidin . Sütüm de yoktu emziremiyordum da mama veriyorduk