Anayim-ben-ana- Ipeksarii57 kaka ilk 20 gün için refleksmiş.sonrasında kendisi öğrenerek yapıyormuş. Biraz alışma sürecinde bocalıyorlar.4. Ayda düzene giriyor yavaş yavaş
Ipeksarii57 Anayim-ben-ana- Öyle ıkınıyor zorluyor ki kendini üzülüyorum düzene girsin de başka birsey istemiyorum 🤲🏼🤍