Sizi şu an en iyi ben anlarım. 2 gün önce 5. Ay kontrolüne gittiğimizde ben de bebeğimin 100 gr verdiğini gördüm. Zaten zayıf bir bebeğim vardı, bir de zayıfladığını duyunca iyice moralim çöktü. Ve dediğiniz gibi ben de bu durumu tahmin ediyordum. Çünkü emmiyordu, çok iştahsızdı, zorluyordum fakat başarılı olamıyormuşum demek. Hep bana benim abarttığımı, çocuğun bi şeyi olmadığını söylediler ama kilo kaybı nedeniyle doktorumuz bütün testleri yaptı ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Ateş vs olmadı, derin bir huzursuzluk da yoktu. Ama çişler azalmıstı rengi farklıydı, çok terleyen bir bebek olduğu için biz ona yormuştuk ama malesef durum farklıymış. Bir de bu uzun süren meme redlerinde malesef sütte azalmalar oluyormus, doktorumuz öyle söyledi. Şu an sütümü sürekli sağıyorum ki eski haline gelsin, ve evet gerçekten azalmalar var. O yüzden siz de isterseniz bi idrar tahlili verin, ya da sütünüzü biraz sağarak bakın. Tabiki bebeğin emdiği kadar süt çıkmayacaktır ama az da olsa fikir verecektir. Üzülmeyin ben 3 gündür kendimi harab ettim ama şimdi şimdi toparlanıyorum, anneler hep çok güçlü olmak zorunda. İnşallah bebişlerimiz güzel güzel kilo alır, sağlıklı ve mutlu olurlar 🥰🌸