Merhaba bilgisi olan yazabilir mi bebeğim 22sinde 5. Ayına girecek emziriyorum doğumdan sonra sadece birkere adet gördüm 8 haziranda şimdiye kadar adet olmam gerekirdi 1000lik antibiyotik kullandım 2 gün oldu bırakalı kasık ağrım oluyor birde pembe akıntı oldu eşimle korunuyoruz gebelik ihtimali korunmaya rağmen olur mu bilemiyorum ama ister istemez insanın içine şüphe düşüyor asıl sorum antibiyotik adet gecikmesi yapar mı doktora randevu aldım ama bayramdan sonraya kaldı bilgisi olan yazabilir mi