Magnolina Merhaba epidural ile normal doğum yaptım belin omurlarım da ağrı oluyor özellikle sol tarafımda yaşayan var mı nasıl geçti
Caganege Magnolina valla bende var 4 ay oldu doğum yapalı fizik tedaviye de gittim ara ara eğilip kalkarken kesiliyor resmen birden normal dedi doktorlar. 1 sene veriyorlarmış doğumdan sonra oluyormus.
Ayse_16 Magnolina var bendede 7 ay oldu ama şu belim ara ara bir ağrıyor felaket doğumdan önce asla yoktu çok pişmanım keşke genel anestezi olaydim inşallah geçer
Magnolina Caganege nasıl bir ağrı Oldu sizde sızı seklinde gün içinde akşam zonklama gibi oliyor benim
Glittery Magnolina aynidir tabiki ama abd de epidural cok yaygin o yuzden cok deneyimliler turkiyede pek onerilmiyor
-Gizem- Magnolina 4ay olacak uyurken sırtüstü ya da yüzüstü döndüysem belim tutuluyor bebeği kaldıramıyorum iğnenin vurulduğu yerde kemiğim ağrıyor geçer inşallah zaten iğne hiç bir işe yaramadı sancıyı çekerek doğurdum boşuna yaptırdım 😢
Magnolina 123ab 4 ay oldu daha da artıyor bebişim ayakta emiyor ondan mı diye düşündüm bugün direndim ayakta emzirmedim ama gene başladı ağrı
oyaacool Magnolina bence anestezi uzmanının işini bilmesiyle alakalı diye düşünüyorum yapılırken ufacık bile kıpırdamamak gerek bende hiç sorun yok olana şaşırıyorum hatta epidural canmış sancılardan sonra yüzüme gülümseme veren tek şeydi 😌
Magnolina oyaacool sanicinin geldiğini hissediyordum bak geliyor diyordum eşim nts ye bakıyordu yükseliyordu değerler o Halde bile çok kötüydü