Glcnaksy Bebeğim 3 bucuk aylik sürekli uykuda sıçrıyor korkuyo sanrm çok oluyor bu okuyrm felak nas ama bişey Olurmu çok tedirgin oluyrm üstüne kalir korku diyolar 😔
Flamingom Glcnaksy moro refleksi buyuk ihtimal internette bir arastırın yoksa doktorunuza gösterin. Benim kızımda irkilirdi. Yarım kundakla uyanmazdı. Owli uyku gurusu kullandım
Ayazinannesi3001 Glcnaksy bizimkide aynıydi doğduğundan beri vardı azaldı ama Baya şuan 5 buçuk aylik
arc-1521 Baharbek yaz sıcak diyeceksiniz ama müslin bezle ben hep kollarını sarıyorum artık önemli düzeyde sıçramalar azaldı
Baharbek arc-1521 benimki doğunca bile kundak yaptırmadı üstünü de örtemiyorum bı şekilde yüzüne getiriyor örtüyü kendini korkutuyor
arc-1521 Baharbek ben zarf gibi katlıyorum ve kollarını aşağı indirip yapıyorum ilk zamanlar benimki de cebelleşti çok anneme bıraktım dayan 2-3 dakika bak o da alışacak uyku moduna geçirecek kendini dedi ve nitekim öyle oldu
arc-1521 Baharbek ne demek keşke işe yarasın rahat edersiniz o da sen de biz anneler biraz duygusalız azıcık ağlasın istemiyor zorlamayım diyoruz ama iyi ki annemi dinledim çocuğum şimdi daha rahat
Baharbek arc-1521 aynen canım valla dediğin gibi zorlamayalım diye biz zorlanıyoruz halbuki daha rahat edicek öyle
Momsmom Glcnaksy incecik muslim ile ucgen yapin ve yarim kundak kollarni yapin sadece. O sekilde uyuyabiliyo benimde bebegim. Yoksa kesnlikle uyuyamiyo sicramaktan.
Kaansmommy Glcnaksy beni yanlış anlamayında sıçraması ardı ardına 5-6 defa oluyosa nöbet geçiriyo olabilir isterseniz bi youtube da west sendromu nöbetini izleyin benim oğlum dirençli epilepsi hastası biz çok şükür erken farkettik sizinde haberiniz olsun