Nrgs Birdunyabircennetannesi benim bildiğim sadece 2. ay aşısından sonra banyo önerilmiyor hatta hemşiremiz aşıya çağırırken yıkayıp gelin aşıdan sonra 3 gün yıkanmayacak demişti ama diğer aşılarda öyle bir şey söylemedi
Birdunyabircennetannesi Zeynepazram Teşekkür ederim banyo yaptırmadığım zamanlar çok aşırı ağlıyor huysuz oluyor ama ne yapsam bilemedim