merviskoooo Temassız ölçerlerden almıştım ama düzgün ölçmüyor koltuk altına konulanlardan alcam hangi marka kullıyorsunz omron alcaktım ama uzun sürüyormuş ölçmesi ne tavsiye edersiniz
Bebegimm1 merviskoooo e bebek den aldm 30 40tl falandi wee baby marka dogru olcum yapiyor yedek 1tane daha aldm uygun diye onuda eczaneden aldm 20tl ikiside olcumu ayni