Merhaba bayanlar kızım 4 aylık. 2.5 aydan beri mama takviye yapıyorum ama günde 1 sefer verirken şimdi gündüz hiç emmeye başladı. Zaten atak döneminde..
Sadece geceleri emiyor. Avent kullanıyorum çay kaşığıyla başlamıştım ama çok ağlıyor diye baş edemedim. Önerilerinşz neler olur?