Sari Bebeğim 4 aylık oldu çiğköfte yemek istiyorum ama gaz yapıyor diye yiyemiyorum siz yiyormusunuz ne zaman yemeye başlarlarım ?
RumeysaH Sari Valla 6 ay 21 günlük olduk bir kaç kere yedim o da nefsini köreltmek için yoksa bizde de çok fena gaz yapıyo
Tugbatokatli Sari yani bence gaz olayı kişiden kişiye değişiyor , ben yedim valla .bulgur pilavı da gaz yapıyı diyolar yiyorum bişe olmuyo karrainda yiyorum zaten
NurayLinaa Sari valla bende yedim canım ki bebeğim daha 3aylık öncesinde falan canım çekmişti yedim ama ara ara gaz damlası kullanıyorum. Ya zaten yememe olayı da biraz saçma geliyor bünyenin diğer gıdalara da ihtiyacı var sürekli kısarak olmuyo
Nursing_10 Bulgur pilavı yiyebiliyorum çiğ köfte de yiyebiliyorum ama bende süt içemiyorum içince bebeğim çok ağlıyor
Sorunsuz Bebeğim 3,5 aylık her türlü gazı var o yüzden geçen gün yedim kimyonlu rezene çayı içince rahat çıkardı gazını
Sari Sorunsuz bizimde hep gazlı zaten bacaklar hep havada bi 4e girince rahatladık gaz konusunda kendi çıkarabiliyor artık
Sari NurayLinaa hamileyken yeme emzirirken yeme valla iyice özledim şöyle keyifli keyifli düşünmeden yemek istiyorum herşeyi
NurayLinaa Sari çok gazlı bir bebek mi peki sen bebeğini bilirsin çok rahatsız olmuyorsa yeme bence ben herşeyi yedim şu zamana kadar bi mercimek yemiştim geçen yedim o zaman bebeğim çok rahatsız oldu bi daha yemem mesela
Sari Gulsen4224 bulgur pilavı çiğ köfte mercimek köftesi gibi şeyler 4 aydır hayatımda yok çok sevdiğim şeyler ama yiyemiyorum gaz yapar diye işte 😩
Sari Ayycann evet doğru söylüyorsun aslında çok dikkat etmeme rağmen yeni yeni kurtulduk gazdan artık kendi kolayca çıkarabiliyor