Dnz-kbr 6 aylikken baba dedi ama ilk kelimesi digidik😂11 aylıkken anne ve dede. Şimdi çıktım, gel, alo, napionnn, pisi pisi, gin gin (arabaya) pisi pisi, ismini söyleyince hiiiiii ya da neeeee diyor, teyze, apca, halası yok ama hala dedi😂😂 ama dediğiniz gibi her kelimesi ayrı guzell🥰🥰