Dnz-kbr Kızım baba demeye başladı bildiğin baba diyor yani çok hoşumuza gidiyor onun ses tonunu duymak bseyler söylemesi acayip mutlu oluyoruz dünyanın en güzel duygusu evladının olması gerçekten sizn bebelerinz ilk ne dedi anne mi baba mı 😅♥️♥️🌼
Yerfistigininannesi Dnz-kbr benimki de 5 buçuk aylıkti baba demişti anneyi daha 14aylikken demeye başladı 🤪
Prenses-annesi1 Dnz-kbr ilk bababa dedi şimdi beşikten kalkar kalmaz babaaa diyo sanki babası emzircek ilgilenicek😂
Ayazinannesi3001 Yerfistigininannesi gercektenmii😯😯😯Bizimki beş buçuk aylık acaba bizimkide soylermi😌😌😌
Kuzeybey2209 Dnz-kbr 7. Ayda baba dedi çok tatlı oluyorlar şuan 9 buçuk aylık anne sadece 2 kere dedi devamlı baba baaabaa diyor
alinaannee Dnz-kbr 9,5 aylık olacak sanki sinirliyken aaaaaannnnnnnni diyor 🤪🤪🤪ay o bile mutlu ediyor beni bir konuşsaydı ağzını yediğim
[silindi] Dnz-kbr valla benim ikizlerimden biride sürekli ağlarken babababababa diyor eşimde onu duydukca sanki kelebek misali adam bildiğin ucuyor nasılda sevinir🤭
alinaannee Dnz-kbr çooook hem de çok güzel ❤️ Bu aralar sustu ama bir ara bı bı bı bu bu diyordu ama sinirliyken muhakkak annnnnni