Yıl olmuş 2021 hala altıngünü bilgileri, çıldırmamak elde değil. Tandem emzirme diye bir şey var.Doğana kadar emzirip, doğunca ikisini birlikte emzirmeyi düşünüyorum Allah izin verirse.Zaten bebek yeni doğduğunda çenesi yoruluyor sütü içemiyor, kadınlar mastit oluyor.İlk oğlum da tekrar o koruyucu sütten içsin istiyorum.Bazı Doktorlar da değişik.Bana hemen emzirmeyi bırak dedi tandem yapıcam ben dedim tandem ne diyor?? Ben de ikisini birlikte emziricem dedim şoke oldu. Düşük tehlikesi yoksa, kasılma yapmıyorsa emzirebilirsin.İyi bir doktora gidin mutlaka