Annem tek cam yaptırmıştı sonra çok pişman oldu çünkü kışın ev sıcak olunca hep buğu yaptı ve sulanıp aşağı doğr aktı aktığı yerde sorunlar oluşur falan diye onu kaldırıp çift cama geçti. Ama hep full kapatmam arada boşluk olur buğulanmasına fırsat vermem derseniz tek de olabilir balkonuzunun ölçüsü nerede olduğu vs önemli. Bu arada bende çift kullanıyorum ama arası toz olmadı hiç