Tugcecivan kizim 11 aylik bende 7 haftalık hamileymişim malesef geç ve yeni öğrendim. Benim 3. Cocugum olacak Allah kısmet ederse. Planlarımda asla.3 cocuk yoktu ama Allah nasip etti vardır bor bildiği diyorum. Tabiki de esim ve benim hatamız daha dikkatli olmamız gerekliydi. Ben de sezeryan oldum doğumda üzerinden 1.5 sene geçmiş olacak. En ideali önerileni 2 yılmış . Hicbiryer de hicbirsey okuyup kafamın bulunmasına izin vermiyorum. Kimseye de söylemiyoruz sadece ailemiz biliyor. Doktorum cok rahatlattı beni korkma dedi . Tek canımı sıkan kısmı uzun süren gebelik süreci. Geri.kalaninda bir şekilde allahin izni ile üstesinden geleceğiz inşallah. Bu arada benim kizimfa ediyordu 10 ayi doldu kendi bıraktı meğerse ben hamileymisim benim sutumun tadi değişti. Birde beni üzen en çok bu oldu.