Kızlar 5 aylık bebegim öksürürken sanki balgam var gibi ama normalde hırıltısı falan yok normal nefes alırken normal ama sanki gıcık oluyor gibi balgam var gibi bize olur ya gıcık olur bogazımıza sesimiz falan degişiyor onun gibi birşey. Burnu tıkanıyor bazen sizce burnu tıkandıgı için mi oluyordur. Bu konuda bilginiz deneyiminiz var mı acaba. Ateşi falan da olmadı hiç Allaha şükür. Napabilirim sizce.???????