Benim bebeğim de 2 aylıkken puset yerdeyken içinden düşmüştü, kafasını çarpmıştı aynı şekilde. Hastanede gerekli çekimler yapıldı, bir sorun çıkmadı ama orada, ani kusma yaşadı mı, göz kontağı kurmaya devam ediyor mu diye sormuşlardı. İnsan rahatlamak istiyor, acile götürmenizde fayda var.