tontisbebegim 127 tl ya aldım 1 ay kullanmadık bile sıfırdan farksiz inanın o yuzden 75 tl gayet uygun veriyorum diye düşünüyorum letgodan yazanlar oldu ama burdaki annemiz faydalansın dedim o yuzden siz manisaya gelene kadar bekletecegim 3 kademeli ve sertifikalı bir üründür içiniz rahat olsun koltuk kısmı çıkarıp yıkanabilir ben yıkayıp vereceğim içinize sinmezse tekrar makinaya atabilirsiniz