Kızlar eşim sürekli annesi ve babasına cocugumumuzun fotoğrafını atıyor Ben bu durumdan rahatsız oluyorum özelimiz oluyor sonucta bide nazar dan cekiniyorum Eşime bunu anlatmaya çalışıyorum anlamıyor sürekli onlara fotoğraf atmasını istemiyorum birde dakika başı görüntülü konuşuyorlar günlük konuşuyor eşim onlarla sizce konusma zorunluluğu mu var kıskandıgımdab değil ama sonucta hergün konuşunca özel bir hayatın kalmıyor evin içinde ne yaşanıp ne ettiğini biliyorlar sonucta .boş kaldığında hemen onları arıyor ediyor çocuğu kameraya gösterip duruyor el kadar çocuk radyosyon yayıyor sonucta yani ne anlasın o görmek isteyen eve gelip görebilir başka şehirdeler bu arada