Momyyyy Kızım 1 yaşında ve 2 kere idrar yolu enfeksiyonu oldu. 2. Sinde ilaç kullandık doktor ilaç bitiminde tekrar tedbir amaçlı idrar testi yaptı ve tekrar antibiyotik verdi çünkü geçmemiş. Aynı durumu yaşayan var mı ?
Aslmra80 Momyyyy yaşamadım 1 kere yaşadım ama ben bol sıvı verdim öyle kurtardım günde 2 3 küçük biberonla nane kekik çayo verdim bol su verdin öyle kurtardım sizde bunları verin tavsiye ederim
HazalMR Momyyyy benim oglumda var sunnette ettirdik ama bakteri üremesi var dedi pazartesi bekliyoruz kontrol icin
Momyyyy Aslmra80 teşekkür ederim deneyeceğim zaten yemeklerine nane sarımsak koyuyorum ama suyu çok içmiyor