Merhaba anneler bebeğim tam 3 aylık 4.aya girdi dün gece yatırdım hiç bişeyi yoktu sabah kalktım hapşırma öksürme ve burun tıkanıklığı vardı ama öksürüğü dolu doluydu, hemen doktora götürdüm kan ve akciğer filmi istedi kanı temiz çıktı ama filmde bronşit çıktı antibiyotik ventolin bide burun spreyi verdi doktor, sürekli hapşırıyor ve öksürüyor dolu dolu biraz da hırıltısı var :(( başına gelen anneler nasıl geçti bu süreç bilginiz var mı? Yada bir öneriniz, ilk hasta oluşu ve direk bronşit olması beni çok korkutuyor :(