Unluunsuz 2 çocuğum var ,ne değişti hayatımda syle söyleyeyim ne oturabilyrm, günlük uyku alma saatim maksimum 5 saat ,duşa eşim işten gelince giryrm,yemeği son dakika yetistryrm,misafirlik zaten pandemidn dolayı yoktu,yemek yaparsam çamaşır kalıyor çamaşır biterse paspas kalıyor yani hicbirseyi yetiştiremiyrm(not;bnm çocuklar çok hareketli ve uykuyu seven çocuklar değil ,bu yüzden onlar uyakken onlara vakit ayiriyrm bu yüzden işlerim yetişmiyor,) güzel yanlarinida söyleyeyim ikisi yanyana gelince vaybe bunlar benim canlarimmi deyip seviniyrm bu herşeye değer 🤗