Arkadaşlar kızım 32 günlük ve 15 günlükken meme başım çok yara olduğundan ağlayarak emziriyordum bebekte emince sürekli ağladığı için büyükler mama takviyesi ver doymuyor diyerek mamaya başlattı. Şuan kızım emmede çok isteksiz ve eskiden sürekli akan günde 4-5 tshirt değişmeme sebep olan sütüm o kadar az ki acaba o yüzden mi emmek istemiyor ve ne kadar emerse emsin mamayı içmeden doymuş gibi davranmıyor. Memeyi emerken sürekli çektirip sündürüyor ve sinirleniyor. Başına böyle bişey gelen oldu mu memeden kesilecek diye çok korkuyorum