Öyle şey mi olur. Bende aldım sağlık ocağı uzak olmasına rağmn götrdüm. Ve paralıda değil o nerden çıktı. Sadece aşı paralı. En azından Allah korusun bir alerji durumu olur müdahale ederler. Yoksa herkes evde verrdi ne gerek vardı. Arkadaşnz hata yapmş.