Yasemin38 Karanimoo canım bu bebeğimde özelde yaptırdım. Diğer oğlumu devlette yaptırmıştım. Yanına almıyorlar iki yerdede genel anestezi ile yapıldı ikiside.
hebundeniz Karanimoo ayy inşALLAH oyle olmaz zorlanmazsınız olakı zorlanırsanız ayaklarını kundakla bagladım bugun daha ıyı kremledıgımde aglıyor şimdi oda normal
Fabulas Sevim07 doğdu ve ertesi gün hastaneden cıkmadan yaptırdım, şişli memorial Nüvit bey muhtesem biri,yılların sünnetçisi