Ebrugoktug08 ben 6 aydan 12 aya kadar bulamaç şeklinde verdim. Bebe bisküvisini ıhlamur ya da süt ile ıslattım. 2 ceviz, bazen yarım muz, bıldırcın yumurtası yada normal yumurta, ev yapımı peynir şeklinde.. bazen pankek yaptım, bazen tarhana çorbası da ekledim kış aylarında. Şimdi ama herşeyi ayrı yiyor. Süt kaymağımdan tartı yapıyorum. Onunla her gün 2 yumurta yiyor. Peynir zeytin ayrı yiyor. Cevizi eline veriyorum kemiriyor. Ama 2 tane yiyemediği için biraz ezip öğleden sonra meyvesine de katıyorum. Bazen pankek yapıyorum. Bazen patatesli yumurta yapıyorum artık sana kalmış 7 ayda ben akşamları ne yiyorsam onu verdim mesela özel yapma dedi doktor. Yine ona özel yaptım hep kemik suyu kullandım çünkü ya da tavuk suyu. Ama kahvaltı ne kadar değişebilir diye düşünüyorum böyle dönüşümlü verebilirsin bazen iştahsız olacak yumurtayı bile yemeyecek