Murvetbartu Essra19 çok normal yeni doğan bebeklerin kan dolaşımı yüzünden öyle oluyormuş doktor dedi
Ayse67 Evet normal benimkide aynıydı hiç ısınmazdı eli ayağı üşüdügünü ensesine bakıp anlayabilirsin doktor öyle demişti eli ayağı Soğuk olması üşüdügü anlamına gelmezmiş