TalhaEnes benim ikizlerimden biri doğduğundan beri öyle yatıyordu ancak diğeri kesinlikle yatmadıartık kafası bile düzleşmeye başladı uykusunda döndürüyordum ağlayıp uyanıyordu. Şimdi ise 5 aylık oldu her yere dönüyor yüz üstü kendi yatıyor bence zorlamayın