Regen ozaman herşeyi bir gözden geçirmenizde fayda var. Bünyeşer bazen gaza farklı tepki verebiliyor yediklerinizi aynı kalsa da. Ancak şimdiye kafar gazla ilgili bir sorun yaşamadığınız için 4. Aydan sonra gazla ilgili bir problem olması aklıma en son seçenek gibi geliyor. Yine de gaz konusunda bir farklılık gördüyseniz o da olabilir.
- Ay bilişsel olarak çeşitli becerilerin geliştiği bir dönemdir. Özellikşe bilişsel uyarımların fazla olduğu günler bebeklerin uykuya geçiş sürecinde daha farklı davrandıklarını vurgulayanlar da vardır. Her gün mü böyle artık? Yoksa belirli günler mi ona da dikkat edebilirsiniz. Son günlerde demişsiniz kaç gündür böyle o da önemli.
bazen de bebeklerin mizacı gereği çeşitli farklılıklar bu dönemde belirmeye başlar.
Büyüme atağı öncesi ve sonrasında emme ihtiyacı artar bundan da kaynaklanabilir veya emme sadece fiziksel değil duygusal beslenmeyi de sağladığı için bebeğiniz annesini dahs sık görmek hissetmek istemiş de olabilir ☺️
Tüm bunları en iyi bebeğinizi gözlemleyerek ve pek çok olasılığı akşılda tutarak değerlendirebilirsiniz.
Sevgiler