Kızlar ilk dozu üçüncü ayda yazmış doktorumuz sağlık ocağındaki hemşire ikisini aynı anda yapamam ağır gelir dedi kendi doktorumuza da ulaşamıyorum mecburen bayram sonrasında kendi doktoruna yapıtırcam aşıyı ama söylendiği gibi gerçekten ağır mı bu aşı ve ilk doz için üçüncü ay erken dedi hemşire