Merhabalar kızım sekiz aylık doğduğundan beri beşik yerine park yatakta yatırıyorum beşik almadım. Şimdi döneleri başlayınca yatağını sevmez oldu gece yatmak istemiyor. Ne yapıpta alıştırmalıyım. Bir de benle yatmaya alıştı yatakta yatmayınca yanıma alıyorum. Nasıl alıştırmalıyım yatağına öneriniz var mı🤷🏻♀️