Bugün gittiğimiz doktor alerjisi olduğunu doğruladı 4 buçuk aylık olduğumuzda ek gıdaya geçicez 🥺 ( süt/yoğurt/peynir/kefir/süttozu/dana eti ve yumurta beyazı yeme dedi kalsiyum ilacı verdi kek poğaça yiyebilirsin dedi ) 1 hafta sonra ek gıdaya geçin dedi ( patates püresi/bal kabağı falan günde 1-2 bebek kaşığı) 15 gün sonra yine çağırdı ve bu ay 750 gr almışız