_eay_ Oğlum alkış tarzında bişey yapıyor sadece sevinince gel gel ve baybayi öğretemedim çünkü çok inat bir bebeğim var siz de durumlar nasıl 26 Eylül bu arada, ve bir ay erken doğdu 35 haftalık onun etkisi var mıdır? Gelişiminde
Rubab_Mommy _eay_ Kizim 12 eylul dogumlu.Be be me me gel gel (işaretle degil)diyo.1.5 ay falan vardir alkiş yapiyo.Opucuk atmayi ogrettim😁Şimdide bay bayi ogretmeye calişiyorum Ama emekleme girişimlerine daha yeni başladi😑
Elzemmom _eay_ 28 eylul bebesi emekleme bay bay birşeyi yapma diyince yapar koltuk kenarı duvar tutup kalkar neden dik duramaz dıye aylar 3 dişimiz var 9 bucuk aylık
Mazan _eay_ merhaba benim kızım da aynı 36 haftalık doğdu 26 Eylül çok sinirli 😬 yapamadığı herşey için aglıyo😰 sadece alkış tarzı bir şey yapıyor onun dışında bir şey yok ben de bekliyorum
Zumra_ _eay_ 9 eylül doğumluyuz kızım 3 adım atıyor kendi kendine tutunarak yürüyor mama gel gel baba dede anni 😅 diyor 3 gün oldu kulağını deldirdim tam bi kokoş oldu 🥰😁😁
DenizSerap Kesinlikle gelişimleri farklı. Oğlum alkış yaparken baybay yapmazdı ama sonradan yaptı siz gösterin onlar hafızaya kaydediyor zamanı gelince yapacaktır. Eylül 2019 doğumluyuz biz de
D1234 10 eylul bizimde dogum gunune az kaldı bay bay ediyor arada alkış yapıyor yürümekde istiyor 10 aylık suan
Serpil51 9 Ağustos 😝 sıfır diş no emekleme alkışı bir haftadır yapıyor iki üç haftadır ayağa kalkmayı öğrendi ellerinden tutunca çok güzel yürüyor