Damalakkoo Bu ikisi aynı değilde işlev olarak hangisi işime yarar hangisini almalıyım sizce yoksa ikisi de aynı işi görür mü 😍
Balkizlarim Damalakkoo kekine falan kullanıyorum sütüne katıyorum kızlarımın ununu 👌♥️ Özünude sabahları 1 tatlı kaşığı veriyorum aç karnına 🌸💙
Deletedmom5284 Damalakkoo ikisinide kullanıyorum tatlılarına pankeklerine Keçiboynuzu özünüde her gün bir kaşık yediriyorum
Eob Damalakkoo ısıl işlem görecek yani pişirilerek tüketilecek olanlara un, diğerlerine öz kullanmanızı öneririm. Örneğin pankek hazırlarken harcın içine keçiboynuzu unu kullanırsınız. Piştikten sonra üzerine sürmek için keçiboynuzu özü kullanırsınız.
turunculuanne Damalakkoo ikisi de yarar işinize. Bizim doktorumuz pekmez olarak özellikle keçiboynuzu özü önermişti, diğer pekmezlerden daha besleyiciymiş. Kızım 2.kavanoza geçti çok seviyor
Balkizlarim Damalakkoo 19 aylik olucak haftaya senin ki kucuk mus evladin sute veremezsin ama ben 6. Ayindan beri ac karnina ozunu v3riyorum sende verebilirsin su ile karıştırıp verebilirsiniz kahvaltı yanina ununuda pankek krep kek vs katabilirsiniz 🌺
Necla61 Damalakkoo kahvaltısında pankeek üzerine falan surebilirsinjz bence özünü alın daha küçük bebeğiniz
Deletedmom5284 Damalakkoo keçiboynuzu özünü 7. ayda verebilirsin tatlı şeyler ilk aylarda yedirmemeni öneririm diğer yiyecekler reddeder, ben 8 aylık olana kadar tatlı birşey yedirmedim çok fazla şimdi sebze ve et severek yiyor
turunculuanne Damalakkoo biz 6 aylıkken pekmez yemiştik ilk doktorumuz öyle söylemişti siz de doktorunuza danışın bence. Sebze,yoğurt, yumurta tadımlarını vs bitirmiştik önce. Çünkü tatlı şeyleri erken yerse sebze yemeyebiliyormuş bebekler😁