Kızlar merhaba 5 aylık bebeğim gayet iyiyken dün bir anda kusmaya başladı hemen acile götürdük serum takıldı tahliller yapıldı bağırsak enfeksiyonu dendi antibiyotik 4 tane ilaç verdiler sadece anne sütü alıyor ilaçları içmek istemiyor kokusu geldiği gibi öğürüp kusuyor bugünde ishal başladı çok üzülüyorum başına gelen var mı ne yaptınız nasıl atlattınız 😔😔😔