Minikuzuannesi Merhaba arkadaşlar 40 günlük bebeğimle uzun bir araba yolculuğuna çıkmayı düşünüyoruz , bunu daha önce deneyimleyen var mı ? Neler yaşadınız ?
Grlnl Minikuzuannesi valla benimki 3 aylık oldu hala uzun yolu gözüm kesmiyor. Ki huysuz bir çocuk değil araba sıcak oluyor emzirmek olay altını almak olay. Belli bir süre aonra bunalıyor arabada. Klimada açamıyoruz uzun süre çarpar diye
Esrakocer Minikuzuannesi eveett bu bilgi bana da lazım 40 günlük olunca taşınmamız gerek altı saatlik bi yola çıkacağız