BademsMam Kızlar bizim doktorumuz 1 yaş tek dozu önermişti bize. Şimdi kızım 1 yaş 15 günlük vurdurucaz ama muayenesiyle birlikte 1000 tl para istiyorlar. Kıbrıs’ta yaşıyoruz burada böyleymiş. Türkiyede nasıl oluyor ? Ağustosta Türkiye ye gelicem o zaman da 14 aylık oluyor acaba 14 aylıkken menenjit aşısı vurdurabilir miyim ? Çocuk doktorunuza sorabilir misiniz rica etsem ? Bizimki resmen dolandırıcı soyguncu gibi. Bu arada aşının ücretli olduğunu biliyorum. Ama burada tek doz 800 tlye geliyor
Alpitom BademsMam bizimki 13. Aya ve 15. Aya iki doz planladı . Ama aşılar burada da ücretli bir dozu 500 TL bilginiz olsun
BademsMam Alpitom burada tek dozu 1000 tl orda 500 versem de dokunmaz. Yani 12 aydan sonra vurulabiliyor mu bekletsem olur mu
idillinamom BademsMam Bu aşılar Türkiyede de ücretli. Nimenrix aşısını yani meneniit a grubunu 12.ayda vurdurmustum b grubu bexeroyu da 3 doz 11,13,18 ayda vurdurmustum. Aşıları yaptirali 1,5 sene oldu suanki net fiyat hakkında bilgim yok üstte kalsın 🌸
BademsMam idillinamom ücretli olduğunu biliyorum da burada sadece tek doz ve muayene ücreti 1000 tl bana çok fazla geldi yani normalde tek doz aşı 800 tlye geliyor. Türkiyede araştırmıştım fiyatları bu kadar pahalıda değil. 12 aylıktan sonra vurdurabiliyorum o zaman öyle mi ?
Pamircik BademsMam Nimenrix mi bexsero mu olacak? Bexsero’nun 1 dozu 500 küsür, Nimenrix 300 küsür. Biz 13. Ayda 1. Doz bexsero, 14. Ayda Nimenrix, 15. Ayda bexsero 2. Dozu yaptırdık. Seneye bexsero hatırlatma dozu var.
sedasnglr93 BademsMam izmir egepol hastanesinde menemjit a b c d e türleri varmış aşının toplam 6 doz her doz 380 lira yani 2000 bin falan tutuyor malesef b tür aşı 3 doz a c d e birer doz toplam altı doz bizede pahalı geldi ama mecbur yaptırıyoruz
idillinamom Minikkurbagam Bizim doktorumuz en geç 2 yaşa kadar yaptırın demişti doktorumun söylediğini söyledim😌
AND-20 BademsMam menenjit ve rotavürüsü için takvim oluşturdu doktorumuz 1000 tl tutu ilk aşılar daha yeni yaptırdım bi kaç tane daha dozları var